Det där med att börja på nytt!

Alltså.

Jag vet egentligen inte riktigt vart jag ska börja.

Det var ett tag sedan jag satt här bakom tangentbordet, för att försöka få på pränt det huvudet tänker och hjärtat känner.

Så otroligt mycket har hänt sedan sist.

Så.

Jag börjar lite så där det-är-ju-ändå-snart-jul-mjukt och

tar en sak i taget.

Känns som en rimlig nivå att återuppta bloggandet på.

Som ni ser står jag på egna ben igen.

Bloggen behövde få eget liv.

Å jag har alltid trivts bäst att inte vara styrd, när jag känner frihet att bestämma själv och agera efter det.

Så.

Varmt VÄLKOMMEN till min nygamla blogg –

Inredningsfrun

Som förvisso inte ens är halvklar än och som för tillfället saknar en sisådär antal inlägg bakåt i tiden  (som fortfarande ligger i molnet och inte kan importeras) och som fortfarande saknar en ordentlig header.

Tja…. egentligen är ingenting överhuvudtaget klart.

Men.

Jag orkade inte vänta på allt tekniskt strul som inte vill som jag vill

och jag börjar nu om på tomt bland i väntan på att allt det där andra ska falla på plats.

Å det kan ju inte blir mer symboliskt än så inför det kommande nyåret.

Att börja om på nytt, vända blad.

Så.

Här sitter jag nu, åter igen, med tusen ord och åter tusen tankar och funderingar som bara väntas på att få skrivas ner till Er, fina.

För.

Att ni har orkat vänta på mig är banne mig helt fantastiskt.

Å det är ju det som är så himlans fint med bloggvärlden, att även att vi inte alltid är fysiska människor för varandra, så finns det så mycket cyberkärlek.

Å det är därför jag har längtat tillbaka till er, fina,

och återigen TACK för allt stöd, hejarop och ”jag saknar dina inlägg” som ni tagit er tid att skriva de senaste halvåret.

Ni är banne mig helt ultrafantastiska

och det är gudagott att vara tillbaka.

Puss och KRAM

// Inredningsfrun

Pssssssssssst…….. En kär gammal vän bjöd över mig på glöggfrukost härom veckan.

Dagens bilder är ett urplock från en fantastisk morgon hemma hos henne. Njut!

Författare: Inredningsfrun

Välkommen till min feelgood-eller-feel-precis-vad-du-vill-blogg! Jag som skriver är obotlig inredningsnörd, en smula inredningsstörd, en obotlig optimist realist, hon som vågade hoppa, som vågade falla och hon plocka upp sig själv igen. Jag känner för mycket hela tiden och stolt HSP-are, mor till tre underbaringar, sambo och fästmö med en förkärlek till livets djup och vardagspsykologi. Lever efter "Ibland måste man trampa runt i bajsträsket ett tag, innan man når Rivieran!" och det är dumt att inte våga chansa. Så luta dig tillbaka och låt dig inspireras eller konfunderas av mina bilder och texter. Varmt välkommen! KRAM // Inredningsfrun

52 thoughts on “Det där med att börja på nytt!”

  1. Välkommen tillbaka! Skönt att höra att du mår bra och grattis till knytet i magen💙 (Har följt dig på Instagram ). Trevlig 4:e advent
    /Linnea

    Gilla

  2. Jaaaaaaaaaa! Äntligen! Har följt dig på ig under tiden jag längtat till nästa blogginlägg (kommer ju såklart fortsätta följa dig på ig 😘). Kram och stort grattis till Liten! ❤

    Gilla

  3. Äntligen! Som jag har saknat din blogg där du bjuder på fina inredningstips och ditt härliga sätt att skriva på! Underbart att ni väntar smått också! 😍🙏

    Gilla

  4. Härligt att du är tillbaka igen, ska bli kul att följa dig igen såg på instagram att det har hänt lite för dig på senare tid.
    Stort grattis till nr 3 på g.
    Ha en fin kväll
    Kram Linda

    Gilla

  5. Ja, men där är du ju!!! Varmt välkommen. Så himla kul att höra från dig igen. Ser fram mot att få läsa om dig igen här på bloggen. Stor kram🌸💞🌺

    Gilla

  6. Äntligen!!
    Så underbart för er med en liten baby❤️ Vi fick vår tredje tjej för 2 år sedan och det är helt fantastiskt, njuter varje minut. Lycka till och härligt att du är tillbaka😊

    Gilla

  7. Så härligt att du mår bättre och så underbart att du är tillbaka här ! Har följt dej i många år och din resa du gjort ! Har ju inte gett mig tillkänna här så mycket ! Men kände så med dej när du blev sjuk för jag har varit där och kämpar på fortfarande ! Du skrev så rakt in i hjärtat som det känns ! Då lämnade jag ett litet avtryck här ! Kram på dej Marika ❤️

    Gilla

  8. Jeg ble så glad nå når jeg ser at du er tilbake! Jeg har virkelig savnet din blog, din fantastiske måte å sette ord i system og selvfølgelig ditt vakre vesen.
    Takk for at du deler av deg og ditt ♥
    Ønsker en riktig God Jul til deg og dine.

    Gilla

Kommentera

