Det där med att bara ta det lite piano!

img_2556

Alltså.

.

Jag är alldeles dagvill just nu. Det känns som att det snart borde vara nyårsafton för att vi firat jul och haft juldagen ett par dagar i sträck nu. Förvisso är det ju tacksamt att ledigheten känns extra lång för ofta brukar det ju kännas precis tvärtom.

Iallafall.

Just nu njuter Alltid och jag av ledig tid utan en massa to-dos och måsten och imorgon checkar vi in på Hotell Skansen för lite extra lyx och SPA. Vår julklapp till oss själva. Skönt att bara ta det lite piano, så att säga.

 

Idag kommer min bästa vän sedan snart 20 år tillbaka och hälsar på. Ska blir supermys att ta igen lite tid tillsammans. Å ikväll blir det left overs-frossa hos svärisarna. Gottis-dag helt enkelt! Vad hittar ni på en dag som denna?

Nu, lite blomfix. Snart, terapi-promenad.

KRAM

// Inredningsfrun

.

Psssssssssssssst…… Årets gran fick bli en bordsgran modell större. Inte ett barr har den tappat men snart åker den ut. Tja.. ni vet ju hur vi inredningsnördar funkar, vi tröttnar :D. Å det är jag garanterat inte ensam om 😉

Författare: Inredningsfrun

Välkommen till min feelgood-eller-feel-precis-vad-du-vill-blogg! Jag som skriver är obotlig inredningsnörd, en smula inredningsstörd, en obotlig optimist realist, hon som vågade hoppa, som vågade falla och hon plocka upp sig själv igen. Jag känner för mycket hela tiden och stolt HSP-are, mor till två underbaringar, preggo och sambo med en förkärlek till livets djup och vardagspsykologi. Lever efter "Ibland måste man trampa runt i bajsträsket ett tag, innan man når Rivieran!" och det är dumt att inte våga chansa. Så luta dig tillbaka och låt dig inspireras eller konfunderas av mina bilder och texter. Varmt välkommen! KRAM // Inredningsfrun

2 thoughts on “Det där med att bara ta det lite piano!”

  1. Hej och vad härligt att du bloggar igen, kommit tillbaka med lite nya krafter och går vidare med livet! Har läst din blogg i många år och har nästan gått i dina fotspår tror jag…….. Dock inga fler barn (4 räcker), dans som nytt intresse och sprillans ny omtänksam man efter 7 år som ensam mamma./Lena

    Gilla

Kommentera

